تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در یزد

رئیس پلیس راهور استان یزد، از تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی توقیفی در پارکینگ‌های استان یزد تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ مهدی زارع، از تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی توقیفی به جز موتورسیکلت‌های دارای دستور قضائی در پارکینگ‌های استان یزد تا اطلاع ثانوی خبر داد و بیان داشت: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌های رسوبی توقیفی می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ صرفا با همراه داشتن مدارک مثبته مالکیت موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.
وی افزود: در این طرح ویژه، مالکان موتورسیکلت‌هایی که فاقد بیمه نامه شخص ثالث هستند، می‌توانند با سپردن تعهدنامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان اخذ بیمه نامه شخص ثالث، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
رئیس پلیس راهور استان یزد با بیان این که این اقدام گامی در راستای خدمات دهی و احقاق حقوق شهروندان و توسعه سرمایه اجتماعی است ادامه داد: بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح تاپایان سال ۹۹ در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به اقدام مالکان و راکبان برای آزادسازی موتورسیکلت‌ها از توقفگاه‌ها و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح فعلاً تا اطلاع بعدی تمدید شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..