رئیس سازمان صمت استان یزد خبر داد؛

استفاده از ظرفیت بسیج در توزیع و نظارت کالاهای پرتقاضای ماه رمضان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تداوم توزیع و نظارت بر کالاهای پرتقاضای ماه مبارک رمضان در یزد خبر داد و گفت: در این طرح از ظرفیت نیروهای بسیج استفاده می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا علمدار یزدی  در جلسه بازرسی و تنظیم بازار استان یزد بر تداوم توزیع اقلام معیشتی و نظارت بر فرایند آن به عنوان اولویت اصلی عملکرد حوزه بازرسی این سازمان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم، نظارت بر اقلام پرتقاضای ویژه این ماه نیز مورد تاکید است.

وی افزود: نظارت و رصد اقلام معیشتی شهروندان به ویژه گوشت قرمز و مرغ گرم آماده طبخ، در صدر برنامه‌های حوزه بازرسی، تنظیم بازار و ادارات صمت شهرستان‌ها قرار گرفته و در مسیر تحقق این امر از ظرفیت همه مدیران شهرستانی به ویژه فرمانداران در راستای اجرای مصوبات استانی تنظیم بازار به منظور تامین به موقع اقلام مورد نیاز شهروندان استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تاکید کرد: فرآیند بازرسی و نظارت بر مرغ گرم از درب کشتارگاه با حضور بازرسان مقیم آغاز شده و تا محل توزیع عمده و خرده فروشی ادامه خواهد داشت و در این فرآیند، نظام آماری هر یک از متولیان تولید تا توزیع از جمله جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صمت باید با یکدیگر تطبیق داشته باشد.

علمدار یزدی با اشاره به همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بسیج گفت: در حال حاضر از ظرفیت بسیج برای نظارت گسترده‌تر در هنگام توزیع مرغ گرم در واحدهای صنفی استفاده می‌شود و تا حصول نتایج مطلوب برای بازار این کالا، این روند ادامه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به روند افزایش تولید مرغ گرم در روزهای اخیر و پیش بینی‌ها و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی، روند اقبال شهروندان برای تهیه مرغ در ماه مبارک رمضان به شرایط طبیعی و منطقی برسد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..