رونمایی ۱۰ عنوان کتاب در شبکه یزد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ۱۰ عنوان کتاب تازه منتشر شده نویسندگان یزدی در شبکه یزد رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس حوزه هنری یزد گفت: ۱۰ عنوان کتاب از تازه‌های نشر این نهاد در قالب ویژه برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی در دو برنامه تلویزیونی در شبکه یزد رونمایی و معرفی شد.
محمدصادق کوچک‌زاده با بیان اینکه این آثار در زمینه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سبک زندگی و اجتماعی تولید شده، افزود: نیمی از این آثار به قلم دانش آموزان نوجوان که دوره آموزش تخصصی نویسندگی را در حوزه هنری گذرانده‌اند، نوشته شده است.
وی اظهار کرد: در شب نخست، کتاب تربیت انسانی تمدن اسلامی به کوشش وحید حُسنی، چت‌های باورنکردنی اثر مهدی فیاض، مین‌های عمل نکرده نوشته محمد حیدری، مین‌های عجیب و غریب به قلم محمدصالح قدیری، مناطق رنگی اثر مشترک سجاد دُرستان و محمدصالح قدیری و باشگاه آدم فضایی‌ها نوشته سجاد طحان‌پور با حضور صاحبان آثار پرده‌برداری شدو این آثار اوایل فروردین امسال روانه بازار کتاب شده است.
رئیس حوزه هنری یزد ادامه داد: در شب دوم نیز از رمان حام نوشته جلال توکلی، واو اثر اسماعیل واقفی، سکه‌های سفالی نوشته علی یاری و مجموعه شعر نسخه محرمانه سروده سید محمدصادق آتشی رونمایی شد.
رئیس حوزه هنری یزد گفت: هنرمندان به ویژه نسل جوان، شهید آوینی را به عنوان یک هنرمند نمونه پذیرفته و از وی تأثیر می‌گیرند.
رئیس حوزه هنری استان ادامه داد: شهید آوینی در آثارش به دنبال حقیقت است و همین نگاه و تعهد به حقیقت در نسل‌های بعد از او نیز جریان دارد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شهدای دانش آموز استان یزد گفت: باید در زمینه معرفی شهدای دانش آموز به نسل امروز بیشتر تلاش کنیم؛ در همین زمینه حوزه هنری یزد مستند زمستان آن سال‌ها روایت زندگی شهید محمدحسین ذوالفقاری نوجوان‌ترین شهید دفاع مقدس را تولید کرده که از شبکه یزد پخش می‌شود.
این آثار به همت حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی به دلیل وضعیت قرمز کرونایی با استفاده از رسانه‌های گروهی بویژه رسانه ملی و همچنین با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..