پیام معاون استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی

no-thumbs

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در پیامی فرا رسیدن ۲۵ فروردین ماه، روز ملی منابع انسانی را گرامی داشت.

به گزارش یزدی نیوز، اکرم فداکار در این پیام اورده است: نامگذاری روزی خاص در تقویم رسمی کشور به عنوان «روز ملی منابع انسانی» می تواند تلنگری بیدارکننده برای مدیران دولتی و خصوصی در سطوح خرد و کلان باشد تا به خود یادآوری کنند که اگر سازمانها ایجاد شده اند تا جوامع بشری را از خطرها و بحرانها نجات دهند یا پیشرفت و توسعه را تسهیل کنند، موفقیت یا ناکامی آنها به منابع انسانی وابسته است. اگر ما مدیران نتوانیم با هم جهت سازی اهداف فردی و سازمانی، دانش، مهارت و انگیزه منابع انسانی را در مسیر تحقق اهداف سازمان به هم افزایی و بهره وری برسانیم، در پیشگاه ملت، سرمایه گذاران، مالکان و دیگر ذینفعان سازمانهایمان مسئول و پاسخگو خواهیم بود.
آن روی سکۀ این نامگذاری، حاوی پیامی روشن به نیروهای شاغل در سازمانهای خصوصی و دولتی کشور است؛ پیامی سرشار از امید به آینده و بیدارکننده حس مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس. هرکدام از ما به عنوان بخشی از بدنه انسانی سازمان خود، همچون سلولهایی در هماهنگی با تمامیت بدن¬واره سازمانی فعالیت می کنیم و مسئولیتی اساسی در حیات و رشد این سازمانهای زنده بر عهده داریم. بدین ترتیب، با وجود تنگناهای اقتصادی و شرایط ناپایدار انگیزشی نباید در ایفای این نقش حیاتی خود کوتاهی کنیم.
به سهم خویش روز ملی منابع انسانی را به جامعه کارکنان و مدیران استان تبریک می گویم و امیدوارم با هم افزایی و تشریک مساعی بتوانیم خدمت شایسته ای انجام دهیم.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..