تشدید برخورد با متخلفان عرضه گوشت مرغ در استان یزد

با متخلفان تولید و عرضه گوشت مرغ در سطوح مختلف عمده و خرده فروشی در استان یزد برخورد می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در نشست ساماندهی تولید و عرضه گوشت مرغ استان با اشاره به حداکثر قیمت تعیین شده ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای هر کیلو گوشت مرغ در استان یزد، تاکید کرد: با هرگونه تخلف در این خصوص به شدت برخورد قانونی لازم را در سطوح مختلف عمده تا خرده فروشی خواهیم داشت.
سید مسعود عظیمی گفت : بر اساس مصوبات کمیته کشوری قرارگاه ساماندهی مرغ، حداکثر قیمت مرغ گرم برای مصرف کنندگان هر کیلو ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.
وی افزود: لازم است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی و سایر نهاد‌های مسئول بر رعایت دقیق این مصوبه نظارت و با هرگونه تخلف در این خصوص برخورد قانونی شدید انجام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: ناظران جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در کشتارگاه‌ها حضور فعال دارند و اقدام به تنظیم و تحویل مرغ زنده و گوشت مرغ طبق فرم‌های مربوطه خواهند کرد.
عظیمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: هرگونه انجماد، نگهداری و قطعه بندی مرغ گرم در کشتارگاه‌ها و مراکز بسته بندی، خرده فروشی‌ها و عمده فروشی‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با متخلفان در این رابطه نیز به شدت برخورد خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..