اتصال ایستگاه‌های برداشت آب میبد به خط انتقال

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد از اجرای خط انتقال آب جهت آب‌رسانی به ایستگاه های برداشت آب این شهرستان خبر داد.

«مجید دشتی» در این باره گفت: خط انتقال آب با هدف از رده خارج شدن آبرسانی با استفاده از تانکر، افزایش رعایت نکات بهداشتی و انتقال آب شرب با کیفیت مطلوب تر به ۳۰ ایستگاه برداشت آب موجود در شهرستان میبد و بفروییه اجرا شد.

وی اظهار کرد: این عملیات با لوله گذاری به طول ۳۰ کیلومتر و با استفاده از لوله های پلی اتیلن ‍‍‍‍‍۶۳ تا ۲۰۰ میلی متری صورت گرفت.

دشتی با اشاره به کمبود آب با کیفیت مطلوب در ماه های گرم در شهرستان میبد، بیان کرد: درصدی از آب انتقالی با کیفیت بالا از طریق شبکه‌ی اجرا شده به ایستگاه های برداشت آب در سطح شهر انتقال داده می‌شود و شهروندان با مراجعه به این ایستگاه ها می‌توانند از آب شرب با کیفیت مطلوب تر بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد : این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با تامین اعتبار توسط خیرین صورت گرفت .

مدیر امور آب و فاضلاب میبد در پایان افزود : با توجه به محدودیت کمی و کیفی منابع آب در این شهرستان و صرف هزینه های قابل ملاحظه جهت آبرسانی و بهره برداری از ایستگاه های برداشت ، ضروریست آب شرب این ایستگاه ها صرفا جهت مصرف شرب استفاده شود و از مصرف در موارد غیر شرب و هدر رفت آن خودداری گردد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، در حال حاضر آب مصرفی شهروندان میبد از طریق آب انتقالی، منابع داخلی و ۳۰ ایستگاه برداشت آب تامین می شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..