۶۲ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی به سازمان شهرداری‌های کشور تحویل شد

با حضور جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۶۲ دستگاه ماشین آلات عمرانی که توسط یک واحد صنعتی در یزد ساخته شده، تحویل سازمان شهرداری‌های کشور شد.

به گزارش یزدی نیوز،  آیین واگذاری بیش از ۶۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی که توسط یک واحد صنعتی در یزد ساخته شده، به شهرداری‌های کشور با حضور مسعود نصرتی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جانشین رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

در این مراسم ۶۲ دستگاه ماشین آلات عمرانی از جمله بکهولودر به ارزش ۸۳ میلیارد تومان به شهرداری‌های کشور تحویل داده و قرارداد ساخت ۴۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی دیگر به ارزش ۵۵ میلیارد تومان منعقد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات خوب اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری در تحویل تجهیزات و ماشین آلات سنگین عمرانی به شهرداری ها گفت: با توجه به اینکه استان یزد استانی صنعتی است، ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد تا نیازهای شهرداری‌های کشور را در حوزه تجهیزات و ماشین آلات رفع کند.

مسعود نصرتی بیان کرد: در حال حاضر یکی از نیازهای عمده شهرداری‌های کشور نردبان آتش نشانی است که امکان ساخت آن توسط صنعتگران یزد وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز ارزش ریالی ماشین آلات سنگین عمرانی واگذار شده به شهرداری‌ها را بیش از ۱,۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: با تعامل و همکاری خوب سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور در حال حاضر نیاز های شهرداری های استان در زمینه اختصاص ماشین آلات عمرانی تامین شده است.

محمد یارمند تصریح کرد: ساختمان‌های آتش نشانی ما در استان آماده شده اما به دلیل اینکه تجهیزات لازم به اندازه کافی وجود ندارند، نمی‌توانیم آنها را به بهره‌برداری برسانیم که در این رابطه نیز نیاز به پشتیبانی و حمایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور وجود دارد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..