موافقت با ساخت یک مرکز گردشگری با رویکرد پرواز در یزد

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: مراتب صدور موافقت اصولی احداث یک مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری در یزد با رویکرد پرواز، بررسی و تصویب شد.

«محمد میرشمسی» در تکمیل این خبر تصریح کرد: در جلسه کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع استان، مراتب صدور موافقت اصولی ساخت یک مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری در یزد با رویکرد پرواز با هواپیمای سبک، مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با نظر موافق، برای انجام مراحل بعدی به سرمایه‌گذار طرح شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار ایجاد می‌شود، گفت: ایجاد اکو کمپ‌ها و مراکز تعطیلات تخصصی در حاشیه کویر بی‌نظیر یزد در قالب یک مقصد گردشگری و تفریحی مناسب برای اوقات فراغت و با نگاه توسعه پایدار می‌تواند به ارائه خدمات گردشگری مناسب، تولید ثروت، اشتغال‌زایی پایدار و توسعه جامعه محلی منجر شود.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی استان یزد، میرشمسی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده به منظور ساخت این مرکز ۱۰۰ میلیارد ریال است، گفت: با راه‌اندازی این مجموعه زمینه اشتغال برای ۱۵ نفر فراهم خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان یزد تصریح کرد: پرواز با هواپیمای سبک بر روی سطح شهر میراث جهانی یزد و تماشای جلوه‌های زیبای فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اعم از بادگیرها، مناره‌ها، مساجد اماکن فرهنگی و تاریخی کویرها، کوه‌ها، دشت‌ها می‌تواند برای طبیعت گردان و گردشگران داخلی و خارجی لذت‌بخش و قابل‌توجه باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..