مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

خیران یزد به کمک زلزله‌زدگان سی‌سخت بشتابند/اعلام نیازهای ضروری

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از مردم خیر و نیکوکار این استان خواست تا به کمک مردم زلزله‌زده استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم سی‌سخت بشتابند.

محمد شجاعان با اشاره به زلزله‌ای که دو هفته پیش در کهگیلویه و بویراحمد رخ داد و مردم برخی نقاط این استان از جمله سی‌سخت را بی‌خانمان کرد، اظهار داشت: با توجه به سرمای هوا و مشکلات مردم این منطقه، نیاز به کمک و همر اهی خیران همه نقاط کشور به ویژه استان یزد برای رسیدگی به وضعیت مردم این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم توسط کمیته امداد جمع‌آوری و به دست آسیب دیدگان می‌رسد، افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی شعبه یزد واریز کنند.

شجاعان عنوان کرد: دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان یزد در محلات مختلف سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی خیران به مردم زلزله‌زده هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در مورد اقلام مورد نیاز مردم زلزله‌زده بیان کرد: مواد غذایی، آب معدنی، پوشاک، کفش، اقلام بهداشتی شامل پوشک، دستمال کاغذی، شوینده‌ها، پتو و کالای خواب، ملزومات پخت و پز و غذاخوری، موکت و زیرانداز از نیازهای اصلی مردم این منطقه است.

وی یادآور شد: مردم همچنین به کالاهای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، کولر، پنکه، ماشین لباس‌شویی و اجاق مسافرتی نیز برای گذران امور خود نیاز دارند که امیدواریم خیران در تامین این اقلام به مردم زلزله زده کمک کنند.

شجاعان با اشاره به اینکه خیران و مردم نوع‌دوست همواره جلوتر از دولت آماده خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از حوادث طبیعی بوده اند، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت خیران در تامین نیازهای مردم زلزله‌زده کهگیلویه و بویر احمد، بتوانیم در این سرمای سخت سی‌سخت از مشکلات زلزله‌زدگان بکاهیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..