حضور ویدیو کنفرانسی استاندار یزد در ستاد ملی تنظیم بازار کشور

استاندار یزد در در نشست ستاد تنظیم بازار کشور که به منظور تفویض برخی اختیارات این حوزه به استان ها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، حضور یافت.

 

به گزارش یزدی نیوز دکتر طالبی در نشست ستاد تنظیم بازار کشور که به منظور تفویض برخی اختیارات این حوزه به استان ها به صورت ویدیو کنفرانسی و با حضور وزیر صمت و جمعی از استانداران کشور برگزار شد، اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی تنظیم بازار از سوی همه استان ها را عاملی برای ثبات قیمت ها در تمامی مناطق کشور دانست.
وی با اشاره به لزوم توزیع تمام نهاده های دامی در چارچوب بانک اطلاعاتی و سامانه بازارگاه، بر توجه جدی تر به توزیع نهاده های بخشی از دام ها مانند دام های سنگین، از این طریق تاکید کرد.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مقدار قابل توجهی از شیرینی مورد نیاز کشور در یزد تولید می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گیری در آستانه نوروز و وجود واحدهای تولیدی انبوه شیرینی سازی در سراسر کشور از جمله استان یزد، امیدواریم تامین روغن مورد نیاز واحدها هر چه زودتر انجام شود.
استاندار یزد در پایان بر استفاده از ظرفیت های مختلف و جابجایی برخی سهمیه ها برای توزیع آرد در مناطق محروم و حاشیه نشین تاکید کرد.

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..