زنگ خطر کرونا در مهریز به صدا در آمد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز:تغییر وضعیت رنگ کرونایی در شهرستان مهریز زنگ خطر موج چهارم این بیماری را در شهرستان مهریز به صدا در آورده و این هشدار جدی است.

به گزارش  یزدی نیوز سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهریز در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان مهریز با بیان اینکه رنگ شهرستان مهریزاز آبی به زرد تبدیل شده است گفت: نگران بی‌تفاوتی‌ها هستیم، زیرا برخی گمان می‌کنند ورود واکسن به معنای پایان کروناست و حال اینکه چنین نیست
دکتر پورمازار افزود: این تبدیل وضعیت‌ها زنگ هشداری برای ورود به موج چهارم کرونا است و ضروری است کماکان دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله کاهش تجمعات، کاهش ترددها، رعایت فاصله‌گذاری، رعایت نظافت شخصی را در دستور کار قرار دهیم.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز گفت: به هیچ عنوان از بیماری کرونا عبور نکرده ایم و مردم باید بیش از پیش نکات بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند که در این راستا اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اقدامی مهم در پیشگیری از افزایش تلفات ناشی از بیماری است.
محمدجواد برزگر خطاب به مدیران ادارات شهرستان گفت : تمام ادارات شهرستان مهریز موظفند مجموعه اداری خود را کنترل کنند و تا اینجای کار با کمک و همت مردم و دستگاه‌های اجرایی توانستیم از بحران کرونا در این ۳ مرحله عبور کردیم و این همکاری‌ها بایستی ادامه داشته باشد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..