پرداخت کمک هزینه درمان به نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد:۲۳۰ میلیون ریال کمک هزینه درمان به نیازمندان پرداخت می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ جوکار در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال کمک هزینه درمان به نیازمندان گفت: مشاوره تحصیلی رایگان به هزار و ۴۰۰ نفر، اهدای بیش از هزار واحد خون، ساخت فضای آموزشی و… دیگر اقدامان انجام شده در راستای کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری ۴۸ یادواره شهدا در سطح محلات شهر یزد گفت: تا کنون بیش از ۳۰ یادواره شهدای دانش آموز به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر یزد برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی در شهر یزد اشاره کرد و افزود: بهسازی ۳۷ خانه محرومین، تهیه و توزیع ۱۷۰ کمک جهیزیه، احداث هفت کارگاه اشتغال زایی بانوان و اشتغال مستقیم ۴۵ نفر، تهیه و توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی، تهیه ۲۱۰ تبلت دانش آموزی، توزیع ۵۰ هزار قرص نان و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

سرهنگ جوکار اظهار کرد: برگزاری ۶۰ نمایشگاه دانش آموزی، برگزاری ۲۰ مسابقه فرهنگی و ورزشی با نام شهدا، تحریر دو هزار و ۷۰۰ مقاله دانش آموزی، برگزاری ۱۴۰ هزار ختم صلوات و ۵۰۰ ختم قرآن، غبار روبی از قبور شهدا و سرکشی از خانواده شهدا از جمله اقدامت دیگری است که با نام شهدا در شهرستان یزد انجام شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..