رونمایی از جدیدترین ساخته‌های هنرمندان فیلمساز تفت

مراسم رونمایی و اکران خصوصیِ ۵ فیلم کوتاه مستند و داستانی از جدیدترین ساخته‌های هنرمندان فیلمساز تفتی برگزار شد.

به گزارشیزدی نیوز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت گفت: مراسم رونمایی و اکران خصوصی ۵ فیلم کوتاه مستند و داستانی از جدیدترین ساخته‌های هنرمندان فیلمساز شهرستان تفت با حضور مقامات اداری، هنرمندان، عوامل فیلم و اصحاب فرهنگ و هنر در سینما دیدار تفت برگزار شد.

احمد ذاکری افزود: فیلم‌های «۱۴ روز» به کارگردانی محمدرسول شجاعی تفتی، «ده بالا» به کارگردانی مجیدرضا دهقانی تفتی، «سید جنگلی» به کارگردانی آسیه احمدی، «پسری که عروسک داشت» به کارگردانی نجمه تفتی و «بیراهه» به کارگردانی محمد علی مومنی زاده اکران شد.

وی تصریح کرد: این اقدام یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های سینمایی شهرستان تفت بعد از اعلام این شهر به عنوان شهر برگزیده خلاق در حوزه سینما است که به همت فیلمسازان تفتی و حمایت بخشداری مرکزی تفت و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان تفت برگزار شد که به نوبه خود اقدام کم نظیری در سطح استان محسوب می‌شود.

این برنامه از سری برنامه‌های همایش فیلمسازان تفتی بود که برای نهمین بار طی پنج سال گذشته اجرا شد و در هر برنامه تعدادی از ساخته‌های هنرمندان فیلمساز به اکران درآمده است.

این فیلم‌ها در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان تفت ساخته شده که در پایان این مراسم از دهیاران روستا‌ها، کارگردانان و عوامل این فیلم‌ها تقدیر به عمل آمد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..