تقدیر از دفاتر پیشخوان برتر در استان یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: دفاتر پیشخوان دولت که بیشترین میزان رضایت مردمی در ارائه خدمات را کسب کنند، معرفی و تقدیر خواهند شد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل در جلسه هم اندیشی دارندگان پروانه پیشخوان دولت استان خواستار ارائه خدمات باکیفیت و توجه به اصل کسب رضایت مردم در دفاتر پیشخوان شد و گفت: در سطح استان یزد مجموعاً ۸۲ دفتر پیشخوان دولت مشغول به کار هستند که از این تعداد، پروانه ۱۸ دفتر پس از ابلاغ آیین نامه مذکور، توسط کارگروه استانی صادر شده است.

وی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در دفاتر، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های نظارتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تعاملی که بین کارگروه و انجمن صنفی وجود دارد، باید ضمن شناسایی و رفع مشکلات روند ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، شاهد روان‌سازی و تسهیل بیشتر ارائه خدمات به مردم در دفاتر پیشخوان باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و عضو کارگروه هم با بیان این که دفاتر پیشخوان به عنوان نماینده دولت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هستند، افزود: با ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در استان یزد، بهترین دفتر در ارائه خدمات به مردم معرفی و تقدیر می‌شود و دفاتری که در این خصوص سهل انگار هستند نیز شناسایی و طبق آیین نامه موجود اعمال مقررات خواهند شد.

سید مجتبی حسینی پور همچنین از دفاتر پیشخوان استان درخواست کرد، برای تسهیل و تسریع در فرآیند‌های ارگان‌های خدمت رسان، پیشنهادات خود را به کارگروه ارائه دهند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..