دبیر اجرایی هنرواره ملی «روایت جهاد»:

مهلت ارسال اثر به هنرواره ملی «روایت جهاد» تمدید شد

دبیر اجرایی هنرواره ملی «روایت جهاد» از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این هنرواره تا 30 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از حوزه هنری یزد، سید مرتضی دارابی اظهار داشت: با توجه به استقبال مناسب هنرمندان برای ارسال آثار به دبیرخانه هنرواره و بررسی‌های انجام شده، مهلت ارسال آثار به این رویداد ملی تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به مراجعه و حجم بیش از انتظار ارسال و بارگذاری آثار بر سایت روایت جهاد www.rewayatjahad.com کمیته برگزاری هنرواره بستر دیگری را برای ارسال آثار نیز از طریق پیام رسان واتس آپ فراهم کرده است که هنرمندان و علاقه‌مندان به حضور در این هنرواره می‌توانند در صورت بروز خطا برای ارسال آثار بر روی سایت از طریق پیام رسان واتس‌آپ که شماره آن بر روی سایت بارگذاری شده است اقدام کنند.

دارابی با اشاره به آثاری که حجم آنها اجازه ارسال از طریق فضای مجازی و سایت را نمی‌دهد، بیان کرد: آثاری که حجم بالا دارند و امکان بارگذاری روی سایت و ارسال از طریق پیام رسان را ندارند، باید به آدرس دبیرخانه به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری، طبقه پنجم معاونت راهبری استانها، دبیرخانه هنرواره ملی روایت جهاد با کدپستی: ۱۵۹۹۷۱۹۵۱۳ ارسال کنند.

دبیراجرایی هنرواره ملی روایت جهاد به معرفی دبیران هنری بخش‌های جشنواره اشاره کرد و گفت: با توجه به تعیین بخش‌های جشنواره، دبیر هنری هر بخش از جشنواره به عهده یک نفر خواهد بود که طی روزهای آتی دبیران هنری این رویداد فرهنگی هنری نیز معرفی خواهند شد.

گفتنی است؛ نخستین هنرواره ملی روایت جهاد ذیل قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی و به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و سایر نهادها برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

هنرواره ملی «روایت جهاد» با موضوع مجاهدت‌های مردمی در عرصه مواسات و مبارزه با ویروس کرونا دربخش‌های هنرهای تصویری شامل: فیلم کوتاه، نماهنگ، کلیپ، مستند، انیمیشن ـ بخش موسیقی شامل: ترانه، سرود ویدئوموزیک ـ بخش شعر و داستان شامل: داستان، داستان کوتاه، شعر سنتی ـ کلاسیک ـ سپید ـ بخش تجسمی شامل: عکس، نقاشی، گرافیک، کاریکاتور، تصویرسازی و بخش رسانه شامل: گزارش‌های خبری، خبرهای تحلیلی مکتوب و تصویری و عکس خبری آماده دریافت آثار همه علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا سی‌اُم بهمن‌ماه ازطریق پایگاه www.revayatjahad.com و یا به شماره ۰۹۱۲۳۷۷۴۲۹۵ ازطریق پیام رسان واتس آپ ارسال کنند

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..