اجرای ۶۰ برنامه ویژه دهه فجر در بافق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: بیش از ۶۰ برنامه در قالب‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ نصیری در نشست هماهنگی و برنامه برنامه‌های دهه مبارک فجر، به تشریح برنامه‌های این دهه پرداخت و اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل نمایشگاه عکس، جشنواره فرهنگی، مسابقه کتابخوانی و نشست‌های بصیرتی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

وی با اشاره به فضاسازی مساجد و پایگاه‌های بسیج تصریح کرد: ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران، رژه موتوری در شهرستان برگزار می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ادامه داد: دیدار اقشار مختلف بسیج و مسوولان با امام جمعه، میز خدمت نیرو‌های مسلح، رزمایش کمک مؤمنانه، رزمایش مشترک ناجا و سپاه، اجرای سرود‌های خیابانی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و … از دیگر برنامه‌های شاخص در دهه فجر است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق هم از لغو برنامه‌های تجمعی ۲۲ بهمن بر اساس دستور رئیس جمهور و هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی گفت: مقرر شد تا راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری با پخش صوت، قطعنامه و شعار در مسیر برگزار شود.

 

سید علیرضا سلیمانی شعار دهه فجر امسال را «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است» عنوان کرد و افزود: در سطح شهرستان ۱۸ کارگروه باید در ایام الله دهه فجر برنامه‌های خود را برای ارسال به استان اعلام کنند. هر کارگروه می‌تواند دو یا سه برنامه شاخص را برگزار، اطلاع رسانی و مستند سازی کند

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..