حضور ۶۵ درصدی کلاس اول و دومی‌ها در مدارس استان یزد

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان یزد گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دومی استان با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ و به‌ صورت کاملاً اختیاری در کلاس‌های درس مدارس حضور دارند.

«محسن موحدی فرد» اظهار کرد: علاوه بر این بیش از ۴۰ درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای که کار عملی دارند، در هنرستان‌های استان حضور پیدا کردند.

وی اولویت اصلی آموزش‌ و پرورش را حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان عنوان کرد و گفت: تمامی اقدامات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ توسط مدیران مدارس استان اجرا و کلاس‌ها با حداکثر ۱۰ دانش‌آموز در هر روز تشکیل می‌شوند.

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان با بیان این‌ که فضاهای آموزشی و اداری مدارس در نوبت‌های مختلف کاملاً ضدعفونی می‌شوند، خاطرنشان کرد: آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند با هماهنگی با آموزشگاه و معلم خود مطالب آموزشی را از طریق رسانه ملی و شبکه شاد دنبال کنند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، موحدی فرد با بیان این‌ که در دوره ابتدایی بیشترین آمار حضور مربوط به شهرستان اشکذر است، یادآور شد: هنرآموزان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و فنی و حرفه‌ای هنرستان‌های شهر یزد نیز بیشترین حضور را در دروس عملی و شایستگی‌های فنی داشتند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..