مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

فرصت فراغت در ایام کرونا برای مطالعه سیره اهل‌بیت(ع) استفاده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مردم از فرصت فراغت ایجاد شده در ایام کرونا برای مطالعه سیره اهل‌بیت(ع) استفاده کنند.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی  با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مبنی بر امکان برگزاری مجالس عزاداری، عزاداری بانوی بزرگ اسلام در سراسر استان یزد برگزار شد.

وی عنوان کرد: هم اکنون مراسم عزاداری و مجالس روضه خوانی در سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

نجیمی بیان کرد: مردم یزد همانگونه که در دهه اول محرم با رعایت پروتکل ها اقدام به برگزاری مجالس عزاداری کردند، در ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) نیز اقدام به برگزاری مراسم عزاداری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر ضرورت شناخت سیره زندگانی حضرت زهرا(س) اظهار داشت: آن حضرت دین و جان و مال آبروی خود را برای یاری دین خدا و یاری بندگان خدا صرف کردند و امیدواریم ما نیز بتوانیم با تأسی از این بانوی بزرگوار، در مسیر یاری دین خدا قدم برداریم.

وی، مطالعه را بهترین راه شناخت سیره اهل بیت(ع) به ویژه حضرت زهرا (س) دانست و گفت: در ایام شیوع کرونا، حضور افراد در منازل پررنگتر است و مردم فراغت بیشتری در این ایام پیدا کرده اند بنابراین اکنون فرصت بسیار خوبی است که به مطالعه در مورد سیره اهل بیت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخته شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..