۶ هزار و ۳۳۰ بار روپایی ورزشکار یزدی به یاد شهدا

محمدحسین حسینی فهرجی به یاد شهدا به ویژه سردار سلیمانی ، ۶ هزار و ۳۳۰ بار روی تردمیل روپایی زد.

به گزارش یزدی نیوز، حسینی فهرجی با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران توانست در پایگاه قهرمانی شهید نصیری، ۶ هزار و ۳۳۰ روپایی را بدون خطا بزند.

وی این رکورد را در ایران بی سابقه عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این رشته در استان یزد وجود دارد و امیدواریم مسئولان استان بیش از گذشته از علاقه‌مندان به این ورزش جذاب حمایت کنند.

حسینی فهرجی ادامه داد: اعتقاد و اعتماد به ورزشکاران یزدی در همه رشته‌ها سبب می‌شود تا افتخار‌های بیشتری برای استان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه روپایی به تمرین و کار سخت نیاز دارد، تصریح کرد: برای دیده شدن ورزشکاران و قهرمانان از رسانه‌های گروهی توقع همکاری و پیگیری بیشتری داریم.

قرار است دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد در اسفندماه برگزار شود و این ورزشکار نیز در قالب این کنگره و به یاد شهدا این رکورد را به ثبت رساند.

گفتنی است حسینی ۲۸ ساله بار‌ها با حضور و رقابت با روپایی‌زنان کشور، رکورد‌های خوبی برای استان بر جا گذاشته و رکورد روپایی سرعت ایران به مسافت ۱۰ کیلومتر، ۱۴ ساعت و چهل ساعت را در اختیار دارد.

همچنین رکورد ۲۰ کیلومتر و روپایی در یک ساعت به تعداد هشت هزار و ۲۱۲ بار در تردمیل جزو افتخار‌های اوست. هدف نهایی او ثبت رکورد ۲۰ ساعت روپایی بدون استراحت در کتاب گینس به شمار می‌آید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..