تأیید ۱۷۶ باشگاه ورزشی استان یزد برای دریافت تسهیلات کرونا

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از تایید و معرفی ۱۷۶ باشگاه ورزشی استان یزد برای دریافت تسهیلات کرونا خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، مسعود شریعتی اظهار داشت: ۲۶۲ متقاضی دریافت وام در سامانه میز خدمت وزارت ورزش و جوانان ثبت نام و تشکیل پرونده دادند که از این تعداد ۱۷۶ نفر برای ثبت نهایی مبلغ و تکمیل پرونده در سامانه “کارا کرونا” تاییدیه گرفته اند.

 

وی افزود: متوسط وام دریافتی هر باشگاه ۸۰ میلیون تومان است که حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برای موسسان باشگاه ورزشی در قالب هشت گروه و همچنین مراکز مشاوره زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده و به سامانه کارا وزارت کار معرفی شده اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: این وام با ۶ ماه تنفس پرداخت و اقساط آن از تیرماه سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به نشانی sd.msy.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

 

شریعتی تصریح کرد: موسسان باشگاه در قسمت مربوط به سازمان خدمت دهنده، حتما نام اداره کل ورزش و جوانان استان یزد را انتخاب کنند؛ در غیر این صورت درخواست متقاضی به این اداره کل نمی‌رسد و از چرخه رسیدگی خارج خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پایین‌ترین مبلغ وام مربوط به گروه چهار است که سقف آن حدود ۸۰ میلیون تومان است و بیشترین وام هم به گروه یک تعلق می‌گیرد که مربوط به پارک‌های آبی است که مبلغ وام آن‌ها ۹۶۰ میلیون تومان است.

 

شریعتی گفت: در مرحله اول پرداخت تسهیلات کرونا ۱۸۷ نفر در قالب ۱۲۸ پرونده به بانک ارجاع داده شدند و بیش از ۱۶ میلیارد ریال به متقاضیان آسیب دیده و مربیان ورزشی پرداخت شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..