مدیر کل آموزش و پرورش یزد:

جهاددانشگاهی به زیردیپلمه‌ها آموزش دهد

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خواستار بررسی ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای همکاری مشترک و ارائه خدمات به افراد زیر دیپلم شد.

«محسن موحدی فرد» در نشستی که  با رئیس و معاونان سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در محل آموزش و پرورش استان داشت، در خصوص استقبال از ظرفیت‌های این سازمان برای تکمیل خلاهای آموزش و پرورش و کمک به توسعه فعالیت‌های فرهنگی این نهاد، اظهار کرد: اگر جهاددانشگاهی بتواند اموزش‌های خود را به افرادی با سطح دانش کمتر از دیپلم ارائه دهد، می‌توانیم بیش از پیش از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان این که ظرفیت جهاددانشگاهی می‌تواند خلا آموزش و پرورش خصوصاً در شهرستان‌ها را پر کند، گفت: عمده‌ترین ورودی‌های آموزش و پرورش در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هستند و سازمان جهاد دانشگاهی می‌تواند در حوزه آموزش‌های فنی به دانش آموزان ورود کند.

وی با بیان این که در اختصاص ردیف بودجه نیز به این برنامه‌ها می‌توان اقدام کرد، خواستار بررسی بیشتر این سازمان برای همکاری در خصوص آموزش‌های زیردیپلم شد.

موحدی‌فرد با بیان این که به نظر می‌رسد ورودی‌های آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بین ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر افزایش داشته باشد، گفت: این فرصت زمینه مناسبی برای همکاری با جهاددانشگاهی خواهد بود و جهاد دانشگاهی می‌تواند با تغییر سیاست‌ها براساس نیاز افراد جامعه از ظرفیت آموزش و پرورش استفاده کند.

«فاطمه سعادت‌جو» رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد نیز ضمن تبریک انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان، توضیحاتی در خصوص ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان ارائه و نسبت به همکاری بیش از پیش با این نهاد آموزشی و فرهنگی اعلام آمادگی کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..