پلمب انبارهای نهاده‌های دامی احتکار شده در یزد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از پلمب دو انبار نهاده های دامی احتکار شده خبر داد.

«علی اکبر مختاری» در این خصوص اظهار کرد: طی رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان یزد، دو انبار احتکار نهاده‌های دامی به مقدار بالغ بر هفت هزار تن در یزد کشف شد.

وی افزود: با توجه به این که نهاده‌های دامی سهمیه بندی است بنابراین هرگونه توزیع و نگهداری دامی باید حتماً با مجوز سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی صورت پذیرد و در همین راستا هرگونه نگهداری عرضه و توزیع نهاده های دامی بدون مجوزهای لازم، تخلف محسوب می‌شود.

مختاری از اقدام نکردن متهم پرونده به فروش نهاده‌ها طی چند وقت اخیر با هدف سودجویی خبر داد و فروش وی را نیز تحت اقدامات متقلبانه اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس رصد انجام شده از سوی کارشناسان اداره کل اطلاعات استان یزد، فروش‌های سابق این شرکت نیز بسیار بالاتر از نرخ‌های مصوب بوده لیکن مبلغ متعارف و قانونی فروش را به حساب‌های شرکت و مازاد دریافتی را به حساب شخص حقیقی مرتبط با میزان شرکت واریز می‌کرد تا رصد حساب‌های شرکت باعث کشف تخلف وی نشود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، مختاری در پایان عنوان کرد : صدور دستور عرضه جوهای مکشوفه به نرخ قانونی بین مصرف‌کنندگان واقعی استان تحت نظارت جهادکشاورزی و بستن حساب‌های مالی دریافت کننده وجوه را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای این پرونده بوده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..