مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد:

بهسازی ۴ هزار مترمربع از فضاهای آموزشی یزد تا پایان امسال

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به برنامه‌های چهل‌گانه کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد گفت: بهسازی ۴ هزار مترمربع از فضاهای آموزشی تا پایان امسال در قالب این کنگره انجام می‌شود.

به گزارش  یزدی نیوز، محسن موحدی‌فرد در نشست خبری کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد در دوران دفاع مقدس بیش از هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: یک چهارم شهدای استان یزد را دانش آموزان شهید تشکیل می دهند ضمن اینکه ۱۰۲ نفر از شهدای استان نیز از جامعه فرهنگیان بوده اند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت خود به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از هفته گذشته افزود: در مسیر خدمت رسانی به دانش آموزان و فرهنگیان، وصایای شهدا را چراغ راه خود قرار خواهیم داد.

موحدی‌فرد با اشاره به اینکه دومین کنگره ملی شهدیا استان یزد با محوریت خدمت رسانی در استان برگزار می شود، عنوان کرد: در حوزه آموزش نیز برنامه های مختلفی به منظور خدمت رسانی به دانش آموزان مناطق محروم برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برنامه‌های چهل‌گانه دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد گفت: بهسازی ۴ هزار مترمربع از فضاهای آموزشی یزد تا پایان امسال نیز در قالب این کنگره انجام می شود.

۴ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان استان یزد توزیع می شود

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۲۸ درصد از فضاهای آموزشی استان یزد استاندارد نیست، اظهار داشت: بهسازی فضاهای آموزشی یکی از مهمترین اقداماتی است که در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الله دهقانپور از توزیع ۴ هزار بسته آموزشی لوازم التحریر به عنوان دیگر برنامه این کمیته آموزشی به نیابت از شهدای استان یزد خبر داد و گفت: تاکانون ۳ هزار بسته بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد فعالیت خود را در قالب کمیته های مختلف آغاز کرده و هر کمیته برنامه های چهل گانه ای را با محوریت محرومیت زدایی در استان آغاز کرده است.

مراسم اختتامیه این کنگره قرار است اسفندماه امسال برگزار شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..