خیرین بافقی ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را به آغوش خانواده بازگرداندند

رئیس دادگستری شهرستان بافق گفت: همکاری و مساعدت مالی جمعی از خیرین بافقی، منجر به آزادی ۴ نفر از زندان و حل و فصل مشکلات مالی ۶ نفر از افراد در شرف حبس شد.

اسماعیل دهقان‌شوازی اظهار داشت: برخی از افراد به علت عدم توانایی در پرداخت بدهی مالی راهی زندان شده که علاوه بر از دست دادن شغل، تبعاتی همچون مختل شدن زندگی خانوادگی و موقعیت‌های اجتماعی دیگر را برای آنان در بردارد.

وی کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را مهم برشمرد و افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضا آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

دهقان گفت: خیرین با پرداخت یک میلیارد و ۶۳ میلیون ریالی منجر به آزادی ۴ نفر از زندان و حل و فصل مشکلات مالی ۶ نفر از افراد در شرف حبس شد.

وی تصریح کرد: همکاری و تعامل خیرین با ستاد دیه و دستگاه قضایی می‌تواند آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده، تسهیل و تسریع نماید.

رئیس دادگستری شهرستان بافق خاطر نشان کرد: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده جوشش عشق و نوع‌دوستی است.

دهقان بیان کرد: توفیق تنها نصیب افرادی می‌شود که با فطرتی پاک و نگاهی کریمانه دست یاری به سوی هم‌نوع خود دراز کرده و بخشندگی، کرامت و سخاوت خود را متجلی می‌سازند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..