برگزاری مسابقه کتابخوانی سردار منتظران در یزد

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی سردار منتظران به مناسبت سالروز شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سردار دل‌ها خبر داد.

«محمود رستگاری» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مسابقه کتابخوانی سردار منتظران برگرفته از کتاب حاج قاسم قهرمان، ویژه مقطع دبستان برگزار می‌شود.

وی افزود: سردار دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی خدمات ارزنده‌ای برای ترویج اسلام و جهانی شدن انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) انجام داده و خشنودی نایب بر حق ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای را به همراه داشته است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان از سردار سلیمانی به عنوان الگوی عملی و رفتاری بسیار مطلوب برای تربیت نسل منتظر یاد و اظهار کرد: بر این اساس مسابقه کتابخوانی سردار منتظران با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

رستگاری ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۲۷ اسفند ماه مصادف با سوم شعبان ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، برای دریافت فایل pdf کتاب به وب‌سایت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی استان به نشانی www.yazd.mahdaviat.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۳۵۳۶۲۰۴۳۳۴ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: دریافت فایلpdf از سایت بنیاد مهدویت رایگان است اما کسانی که علاقه‌مند به خرید کتاب هستند، می‌توانند با بنیاد تماس گرفته و کتاب را به قیمت ۳ هزار تومان خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد که شرکت کنندگان در مسابقه می‌توانند با ارسال کد پاسخنامه به شماره ۱۰۰۰۰۳۳۵ بعد از «نام و نام خانوادگی – یزد» در این مسابقه شرکت کنند.

به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، رستگاری با اشاره به اعلام نام برندگان مسابقه در تاریخ نهم فروردین مصادف با نیمه شعبان، افزود: ۱۲ نفر اول هر کدام ۳۱۳ هزار تومان، ۱۲ نفر دوم هر کدام ۲۲۰ هزار تومان، ۱۲ نفر سوم هر کدام ۱۱۰ هزار تومان، ۷۲ نفر چهارم هر کدام ۱۰۰ هزار دریافت خواهند کرد و جوایز ارزشمند دیگری ویژه استان یزد در نظر گرفته شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..