مدیرکل نوسازی مدارس یزد:

اعتبارات خیری برای احداث مدرسه در یزد دو برابر شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از افزایش دو برابری اعتبارات خیری برای احداث مدرسه در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، جواد ذاکر در جلسه ای با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه فعالیت‌های نوسازی مدارس در استان یزد به خوبی در حال پیشرفت است، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم مشارکت خوبی از سمت برخی نهادها از جمله بنیاد برکت و بنیاد علوی، قرارگاه سازندگی و بسیج در حوزه مدرسه‌سازی به ویژه در مناطق محروم جذب کنیم.

وی بیان کرد: هفته گذشته در بخش خضرآباد نخستین مدرسه استان یزد در طرح آجر به آجر کلنگ‌زنی شد که این طرح با مشارکت و همکاری بسیج اجرا شد.

ذاکر یادآور شد: این طرح در بخش‌های مختلف استان در حال انجام است و به حمدالله مدرسه‌ای هم در روستای خویدک یزد با کمک‌های جمع‌آوری شده از بانوان استان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده، برنامه‌ریزی‌ها بر این بود که خیرین استان یزد ۳۵ میلیارد تومان برای بحث مدرسه‌سازی اختصاص دهند که تاکنون تعهد پرداخت ۱۸۵ میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد تصریح کرد: از این میزان ۱۰۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و بقیه نیز کلنگ‌زنی شده و یا به مرحله تفاهم‌نامه رسیده است.

ذاکر افزود: سال گذشته اعتبارات خیری استان یزد ۳۰ میلیارد تومان بود که این رقم با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، به ۶۰ میلیارد تومان رسیده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..