شورای راهبری طرح توسعه مشاغل خانگی استان یزد برگزار شد

دومین نشست شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد با بحث و تبادل نظر در خصوص پیشران‌های همکار در طرح و مشاغل کم تقاضا، برگزار شد.

«محمد زارع» دبیر اجرایی این طرح با اشاره به برگزاری دومین نشست شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد که با حضور اعضای این شورا در محل دبیرخانه استانی این طرح مستقر در جهاددانشگاهی یزد، اظهار کرد: در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته تاکنون، مسائل نیازمند مشورت در اجرای طرح مانند موضوعات پیشران‌های همکار در طرح و مشاغل کم تقاضا، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست استفاده از ظرفیت‌ فنی و حرفه‌ای‌ در شهرستان‌ها برای آموزش متقاضیان مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد تا جهت اطلاعرسانی مطلوب‌تر، لینک ثبت‌نام در این طرح درون سایت برخی دستگاه‌ها ایجاد شود.

زارع یکی از مصوبات اعضای شورا را هدایت متقاضیان مشاغل کمتر استقبال شده به سمت رسته‌های شغلی پرمخاطب ذکر کرد و افزود: از ظرفیت دهیاری‌ها و بخشداری ها نیز در رابطه با این طرح استفاده شود.

دبیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی در استان همچنین خاطرنشان کرد: در این نشست که با حضور «فریبا آیت اللهی» مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، «مجید دهقانی زاده» معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدریت و برنامه‌ریزی استان و «صفایی» نماینده استانداری یزد برگزار شد، اضافه شدن شغل‌های نوآورانه به رسته‌های شغلی طرح نیز مورد تاکید قرار گرفت.

یاداور می‌شود؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با نظارت و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاددانشگاهی تحت عنوان مجری واگذار شده است.

همچنین لازم به ذکر است؛ مهلت ثبت‌نام متقاضیان در این طرح همچنان فراهم است و علاقمندان می‌توانند به همین منظور به سایت «INHB.IR» مراجعه کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..