نماینده مردم یزد در مجلس:

حاج قاسم ‌‌تمام راهبردهای آمریکا را در سطح منطقه ‌به شکست و بن‌بست سیاسی کشاند‌

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم ‌‌تمام راهبردهای آمریکا را در سطح منطقه ‌به شکست و بن‌بست سیاسی کشاند‌.

به گزارش یزدی نیوز محمدصالح جوکار در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت هفته بصیرت، شهادت سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده اظهار داشت: حاج قاسم از لحاظ بعد نظامی و شخصیتی دارای فهم و بصیرت فاخری بود، وی گفت: امروز می‌بینیم دشمن در مقابل جایگاه حاج قاسم تعظیم می‌کند، آمریکا توسط سردار دچار ذلت شد، زیرا تمام راهبردهای آمریکا در سطح منطقه را به شکست و بن‌بست سیاسی کشاند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: حاج قاسم جایگاه ویژه‌ای در بین تمام ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان و تمام آزادی‌خواهان دارد، فرمانده اخلاق، معلمی با معرفت و دوست‌داشتنی بود که ملت را به هر حرکت درآورد.

جوکار تصریح کرد: مکتب حاج قاسم الهام گرفته از مکتب عاشورا است، این مکتب به معنای سازش یا مذاکره نیست، درس مکتب حاج قاسم این است که افرادی که برای استقلال خود هزینه می‌کنند در راه او قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: حاج قاسم با مکتب سازش‌ناپذیری همه‌ی جامعه را زیر چتر خود جمع کرد، بسیج جهانی اسلام در جبهه مقاوت و منطقه غرب آسیا مشاهده شد، افغانی، یمنی، سوری، عراقی و ایرانی در کنار هم لشکر و امت واحد اسلام را تشکیل دادند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: او فرمانده دلها و قلب‌ها بود، ارتباط قلبی بین فرمانده و سربازانش بود، حاج قاسم در زمان دفاع مقدس می‌گوید فرماندهی ما امامت بود، نه اینکه سرباز برود و فرمانده عقب باشد بلکه فرماندهان جلو می‌رفتیم جلو و سربازان را به سمت خود و جلو می‌خواندیم.

جوکار عنوان کرد: اوج تبلور مکتب حاج قاسم در مقابله با تروریست و آمریکا دیده شد، ما در سطح منطقه می‌بینیم که عربستان سعودی وابسته‌ترین کشور و سازش‌کننده‌ترین به بلوک غرب است، اما امروز به او گاو شیرده می‌گویند.

وی افزود: حاج قاسم سرباز ولایت بود، عزم جدی او در عرصه دفاع مقدس و رشادت‌های او را دیدیم، فعالیت و خدمت در جنوب کشور، شرکت در جنگ ۳۳ روزه و حضور او در عملیات‌های مهم مقاومت، امروز اقتدار امت اسلامی و جبهه مقاومت را رقم زده است.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..