خسارت جبران ناپذیر در صورت آسفالت نشدن معابر خط انتقال گاز میانکوه

فرماندار مهریز: درصورت آسفالت نشدن جاده‌ها و معابر خط انتقال گاز دهستان میانکوه شاهد خسارت‌های جبران ناپذیری خواهیم بود.

به گزارش یزدی نیوز، زارع زاده با اشاره به اجرای پروژه ملی گاز رسانی به دهستان میانکوه و عبورخط انتقال لوله گاز از پیگیری روکش آسفالت آن خبر داد.

وی گفت: با توجه به گستردگی روستا‌ها و کوهستانی بودن منطقه در صورت آسفالت نشدن جاده‌ها و معابر خط انتقال گاز شاهد خسارت‌های جبران ناپذیری خواهیم بود، زیرا در بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در بعضی مناطق شاهد تخریب مسیر خط انتقال گاز و خسارات وارده به آن بودیم.

فرماندار مهریز با اشاره به محروم بودن منطقه استفاده از ظرفیت‌ها در جهت رویکرد ارائه خدمات را ضروری دانست و خواستار افزایش سهمیه قیر یارانه‌ای به این شهرستان در جهت استفاده روکش آسفالت مسیر ۲۰ کیلومتری مناطق گاز رسانی این دهستان شد.

بخشدار شهرستان مهریز هم به انتقال ۹۰ درصدی خط اصلی و پیشرفت ۷۰ درصدی انتقال لوله در خط فرعی و لوله گذاری آن با اشاره کرد.

دهقان زاده با توجه به تردد فراوان و افزایش قابل توجه ترافیک در ایام تعطیل خواستار احداث جاده کمر بندی مسیر امامزاده سید شمس الدین محمد علیه السلام بنادک سادات شد.

وی همچنین اجرایی شدن طرح هادی روستا با همکاری بنیاد مسکن در جهت تهیه قیر را اولویت اصلی شهرستان از اعتبارات ملی را خواستارشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..