امام جمعه جدید بافق معرفی شد

حجت الاسلام سعادت فر به عنوان امام جمعه جدید بافق معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز در شورای اداری شهرستان بافق از خدمات ۲۵ ساله حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه سابق بافق تقدیر و حجت الاسلام رضا سعادت فر به عنوان امام جمعه جدید شهرستان معرفی شد.

محمد علی طالبی استاندار یزد در نشست شورای اداری شهرستان بافق به تشریح ویژگی‌های حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه سابق بافق پرداخت و گفت: حجت الاسلام سلیمانی نماد ائمه جمعه مردم دار و در عین حال دغدغه‌مند نسبت به مسائل کشور است و از ظرفیت‌های خوبی برای برقراری تعامل و هماهنگی در سطح شهر و استان برخوردار بود.

او با بیان اینکه در سطح شهرستان نفوذ کلام و تاثیر گذاری او دیده می‌شود، تصریح کرد: این تاثیر و ویژگی بسیار یاریگر مسوولان در سطح شهرستان و استان است.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق نیز در این مراسم به تبیین دوران زندگی حجت الاسلام سلیمانی و ویژگی‌های آن پرداخت و افزود: مردمی بودن حجت الاسلام سلیمانی یکی از الگو‌های بارز آن محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: رد پای حجت الاسلام سلیمانی در تمامی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و … دیده می‌شود و ارتباط آن با همه گروه و اقشار مردم زبانزد عام و خاص است.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه سابق بافق از سال ۱۳۷۴ امامت جمعه بافق را بر عهده داشته است و در سن ۷۵ سالگی تصمیم گرفته سنگر امامت جمعه را به فرد جوانتری واگذار کند.

نقش افرینی در راه اندازی مؤسسات آموزش عالی، ارتباط با گروه‌ها و تشکل‌ها، دعوت از چهره‌ها و شخصیت‌های کشوری، پیگیری برگزاری کنگره‌های آیت الله شیخ محمد تقی بافقی و کنگره وحشی بافقی از اقدامات برجسته فرهنگی حجت الاسلام سلیمانی است.

حجت الاسلام سلیمانی در طول این سال‌ها پیگیری مطالبات مردمی و نامه نگاری‌های متعدد در زمینه مشکلات کارگری، معادن، کارخانه‌های جوار معدنی جاده، گاز و دیگر مشکلات را هم بر عهده داشت.

ارتباط موثر و مستمر با دانشگاهیان، طلاب و مراجع عظام تقلید، دولتی‌ها، پیگیری مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا در زمینه‌های مختلف به ویژه مسکن از خدمات او در بافق است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..