امام جمعه موقت یزد:

بزرگترین درس مکتب سردار سلیمانی حمایت از ولایت است

امام جمعه موقت یزد، بزرگترین درس مکتب سردار سلیمانی را حمایت از ولایت دانست و گفت: این موضوع در وصیت نامه حاج قاسم نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت‌الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک ولایتمدار حقیقی و واقعی بود و این مسئله در وصیت نامه این شهید عزیز هم ذکر شده بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی به ما فهماند که همه باید همیشه حامی ولایت باشیم تا انقلاب اسلامی بتواند مسیر حقیقی خود را طی کند.

امام جمعه موقت یزد با اعلام اینکه شهید سلیمانی سیاستمدار بود و هیچگاه سیاست باز نبود، افزود: سیاست بازی به معنای دروغ گویی و حقه بازی است، اما شهید سلیمانی زیر چتر ولایت همیشه به دنبال رضایت خدای متعال و نجات مستضعفان از چنگال ستمگران بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی قهرمانی بود که عرصه را در منطقه بر دشمن تنگ کرده بود، افزود: از لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و کشورهای دیگر شاهد فعالیت‌های اثربخش شهید سلیمانی بود که توانست با رشادت خود دشمن را شکست دهد.

محمدی ادامه داد: شهید سلیمانی فردی بود که قدرت دیپلماسی قوی و شجاعت مثال زدنی داشت، ولی دشمن ناجوانمردانه و در یک شرایط نابرابر او را به شهادت رساند.

امام جمعه موقت یزد اعلام کرد: دشمن به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن، سردار سلیمانی را به شهادت رساند و به آن هم افتخار کرد، در حالی که این چنین حرکت‌های زشت و منفورانه ای هیچگاه افتخار ندارد، بلکه این حرکت وحشی گری است.

وی با بیان اینکه دشمنان باید منتظر انتقام سخت باشند و در آن شکی نیست، افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند که دیگر در کشور خودشان هم امنیت نخواهند داشت و به گفته برخی مسئولان کشور، شاید در این کشور انتقام از عاملین این حرکت ناجوانمردانه گرفته شود.

محمدی با بیان اینکه متأسفانه برخی در کشور دست به تحریف چهره مطهر شهید سلیمانی زده اند، گفت: این تحریف کنندگان، شهید سلیمانی را فقط قهرمان ملی می‌نامند، در حالی که این شهید بزرگوار زیر چتر ولایت برای مبارزه با مستکبرین تلاش می‌کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..