غرس ۴۰۰۰ اصله نهال به نیت شهدا در یزد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کرد: به نیت چهار هزار شهید استان ۴۰۰۰ اصله نهال در سطح استان کاشته می شود.

«محمدرضا آخوندی» با بیان این که حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر بر همگان واجب است، اظهار کرد: اداره کل منابع طبیعی استان به نیت چهار شهید دارالعباده یزد، چهار هزار اصله نهال را تا پایان سال در سطح استان غرس خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد انجام می شود، افزود: این طرح در روز پانزدهم اسفندماه همزمان با روز درختکاری آغاز و به تفکیک تعداد شهدای هر شهرستان، نهال کاشته می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی استان با اشاره به این که بیشتر مساحت استان را اراضی بیابانی تشکیل می‌دهد، گفت: هدف از اجرای این طرح علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره چهار هزار شهید استان، توسعه‌ی فضای سبز در این استان کویری است.

بنا بر اعلام کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد، اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد با محوریت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اسفند ماه امسال به میزبانی شهر یزد برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..