بزرگترین افتخار بسیج، مردمی بودن آن است

استاندار یزد با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی در جای جای کشور و مقاطع زمانی مختلف گفت: دستگاه های استان باید با شناخت این ظرفیت ها و تعریف برنامه‌های مختلف، زمینه ها برای خدمت رسانی بیشتر سپاه، بسیج سازندگی و گروه های جهادی به جامعه را فراهم کنند.

به گزارش یزدی نیوزدکتر طالبی در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی که با حضور سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری و سالروز عروج شهید سلیمانی اظهار داشت: اقدامات سپاه الغدیر استان و تعاملات خوب آن با دستگاه ها شایسته تقدیر و تشکر است.
وی با بیان اینکه بزرگترین افتخار بسیج، مردمی بودن آن است، افزود: بسیج، سامان دهنده بسیاری از فعالیت‌های سازندگی و جهادی بوده و ما شاهد این خدمات و فعالیت‌ها در جای جای کشور و مقاطع مختلف بوده ایم.
وی عنوان کرد: بسیج سازندگی و گروه های جهادی همواره در حوادث طبیعی ای همچون سیل و زلزله در کنار دستگاه‌های دولتی حضور داشته و فعالیت‌های مناسبی انجام دادند.
وی با بیان اینکه در ایام کرونا نیز حضور بسیج را در موقعیت‌های مختلف دیدیم افزود:سپاه و بسیج در زمینه کمک های معیشتی به اقشار آسیب پذیر، در قالب طرح مواسات مومنانه حضور چشمگیری داشتند.
استاندار یزد با اشاره به حضور جدی گروه های بسیج سازندگی در سیل اخیر شهرستان ابرکوه عنوان کرد: اعضای بسیج سازندگی با تسلط خود بر مدیریت بحران ها، پیشنهادات خوبی را برای مدیریت مسائل مربوط به سیل ابرکوه ارائه دادند که مورد پیگیری قرار گرفت.
وی در انتها با تاکید بر لزوم شناخت ظرفیت مهم بسیج از سوی مدیران دستگاه های اجرایی گفت: باید با شناخت این ظرفیت ها، برنامه‌های مختلف را به منظور خدمت‌گذاری بیشتر به مردم تعریف کرده و الگوی خوبی از تعامل را به کشور ارایه ارائه دهیم.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..