معاون وزیر کشور:

فرمانداری‌ها جلسات ستاد مناسب‌سازی را با جدیت برگزار کنند

معاون وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین مصوبات پانزدهمین جلسه ستاد ملی مناسب سازی، تاکید بر لزوم جدیت فرمانداری‌ها در برگزاری جلسات این ستاد است.

به گزارش یزدی نیوز، مهدی جمالی نژاد، در جلسه ستاد ملی مناسب سازی که به میزبانی یزد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات شورای پنجم در یزد، تغییر نگاه و گفتمان بود و حرکات نرم افزاری توانسته یک جریان در شهرها ایجاد کند.

وی افزود: در بسیاری از شهرها با هزینه های کم می توان کارهای بزرگ انجام داد اما متاسفانه از مردم دریغ می شود.

جمالی نژاد با اشاره به اجرای بسیار خوب طرح‌های مناسب سازی در یزد عنوان کرد: این طرح‌ها می‌تواند به الگویی برای ۴۰۰ شهر و ۳۷ هزار روستا تبدیل شود.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: امیدوارم که تغییر نگرش و تغییر گفتمان که در شهر یزد ایجاد شد، در شهرهای دیگر نیز شاهد باشیم.

نیازهای مردم در ابعاد مختلف در شهر جهانی یزد در کانون توجه قرار گرفته است

استاندار یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: در دوره فعالیت شورای پنجم توجه به ویژه ای به حوزه نرم افزاری و ضرورت‌ها و نیازهای شهری شده است.

محمدعلی طالبی بیان کرد: یکی از انتقاداتی که همواره به فعالیت‌های شهرداری یزد وجود داشت، نگاه تک بعدی در حوزه عمرانی بود و سایر مسائل در حاشیه قرار می‌گرفت اما امروز شاهدیم که نیازهای مردم در سایر ابعاد نیز در کانون توجه قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به نوع نگاه و اقدامات ستاد ملی مناسب سازی به استان یزد، برخی از مشکلات و مسائل موجود در شهرسازی و نحوه مناسب سازی، رفع شود.

طالبی تاکید کرد: به طور قطع با نگاه خوبی که امروز در سازمان بهزیستی، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، ضوابط و دستورالعمل‌های قوی و جدی وضع شود تا کارها از ابتدا به درستی انجام شود و نیاز نباشد بعد از انجام، به دنبال ترمیم و اصلاح برویم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..