مناسب‌سازی شهر یزد برای همه اقشار، الگویی برای دیگر استان‌ها است

استاندار یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایلوت شهر دسترس‌پذیر گفت: با توجه به برنامه ها و اقدامات صورت گرفته، یزد می تواند به عنوان الگویی در زمینه مناسب سازی شهری برای دیگر استان های کشور باشد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در پانزدهمین نشست ستاد هماهنگی مناسب‌سازی کشور که با حضور رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رئیس سازمان بهزیستی کشور، نمایندگان جامعه معلولین استان و جمعی از مسئولین در محل شورای شهر یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، از خدمات و فعالیت‌های مجموعه دستگاه‌های استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت تبدیل یزد به عنوان پایلوت شهر دسترس‌پذیر قدردانی کرد.
استاندار با بیان اینکه همواره یکی از انتقادات مهم ما به برخی شهرداری‌ها نگاه تک بعدی آنها به حوزه توسعه عمرانی بوده، افزود: خوشبختانه امروز شاهد فعالیت شهرداری ها در حوزه هایی همچون مسائل نرم‌افزاری، توجه به برگزاری برنامه های فرهنگی و نیازهای اقشار مختلف شهروندان از جمله جامعه عزیز معلولین هستیم.
وی عنوان کرد: نگاه آینده‌نگر به ساخت و سازهای شهری نگاهی ارزشمندی بوده و باید شاهد تحقق آن در کشور باشیم.
دکتر طالبی با اشاره به اهمیت برگزاری ستاد هماهنگی مناسب‌سازی کشور در استان و توجه ویژه یزد به این حوزه گفت: خرسندیم که یزد اقدامات و طرح های خوبی برای دسترس‌پذیری شهر برای همه اقشار جامعه تدوین و اجرایی کرده و جزو شهرهای پیشرو کشور در این حوزه به شمار می آید.
دکتر طالبی در انتها اظهار داشت: با توجه به تعامل، هم افزایی و همکاری نزدیک دستگاه‌های استان می‌توانیم موانع را برطرف و مسائل این حوزه ها را به خوبی مدیریت و اجرایی کنیم.
شایان ذکر است پس از این نشست، استاندار یزد از طرح‌های مناسب‌سازی شهر بازدید و طرح «هفت‌خوان» معلولان شهر جهانی یزد افتتاح شد.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..