آغاز طرح ملی یاس در شهرستان اشکذر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر از اجرای طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در این شهرستان خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز سیدکاظم بزاز زاده، گفت: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در حال برگزاریست.

وی، اظهار داشت: پیرو تفاهم جمعیت هلال احمر با کمیته امداد امام خمینی (ره) و تاکید بر اجرای طرح ملی یاس (یاوران آسیب ستیز) به منظور ارتقای دانش عمومی در مباحث امداد و نجات، ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی و نیز تمرین پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی، جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با برنامه ریزی و تشکیل کمیته‌های اجرایی، ضمن هماهنگی و برگزاری جلسات مشترک با کمیته امداد شهرستان طرح مذکور را آغاز کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با اعلام این مطلب، ظرفیت خانه‌های هلال در تحقق این اهداف را بسیار بالا دانست و تاکید کرد: حضور و مشارکت عمومی در برنامه‌های جمعیت هلال احمر با ظرفیت سازی و آموزش‌های کاربردی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در طرح آموزش‌های لازم را فراگرفته و سپس در گروه‌های پنج گانه عملیاتی، ساماندهی و تجهیز می‌شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح یاس به منظور استفاده و بکارگیری مددجویان حائز شرایط در تفاهم نامه با همکاری کمیته امداد شهرستان در خانه هلال کافی آباد در حال اجراست

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..