شرکت تعاونی حمل و نقل استان یزد تاسیس می شود

استاندار یزد با اشاره به دغدغه های موجود درباره شرکت های حمل و نقل بار، عنوان کرد: در همین راستا، به منظور ساماندهی مسائل این حوزه، طرح تاسیس شرکت تعاونی حمل و نقل را مصوب کرده ایم.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که برای بررسی مسائل و چالش های حوزه حمل و نقل استان و با هدف افزایش قدرت رقابت صادراتی در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی و ایجاد تعادل منافع بین بخش های مختلف حوزه حمل و نقل در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به دغدغه های موجود درباره شرکت های حمل و نقل، عنوان کرد: به منظور ساماندهی مسائل این حوزه، طرح تاسیس شرکت تعاونی حمل و نقل را مصوب کرده ایم که باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
استاندار با بیان ابعاد مختلف ضرورت افزایش سهم حمل و نقل ریلی در استان، گفت: به دلایلی از جمله صرفه اقتصادی، جلوگیری از فرسودگی جاده ها و کم بودن مخاطرات، باید شاهد افزایش سهم حمل و نقل ریلی باشیم.
وی پیگیری های لازم برای تاسیس شرکت های حمل و نقل ریلی استانی را از جمله اقدامات صورت گرفته برای افزایش سهم حمل و نقل ریلی در یزد برشمرد.
دکترطالبی همچنین بر ضرورت ایجاد تعادل بین منافع تولید کننده و شرکت های حمل و نقل ریلی و جاده ای تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حمایت از بخش کشاورزی استان به ویژه در شرایط فعلی، گفت: به رغم برخی حمایتها در زمینه پرداخت مالیات و عوارض در بخش های زیر نظر جهاد کشاورزی، در شرایطی که کشاورزان، دامداران و مرغداران با مشکلات متعددی مواجه هستند لازم است حمایت های بیشتری از این اقشار صورت بگیرد.
وی همچنین از ارائه طرحی برای اصلاح قانون مالیات مستقیم در این رابطه خبر داد‌ .

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..