اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در استان یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر با حضور بیش از ۳۴۰ نفر از اعضای جوانان هلال احمر در سطح استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محسن حرازی زاده یزدی با اشاره به اهمیت اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، گفت : در این راستا طرح ناظران سلامت در سطح استان از ابتدای آذر ماه آغاز شده است و تا پایان سال بنا به شرایط حال حاضر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح با هدف کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح اماکن عمومی و گروه‌های شغلی فعال در حال اجراست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از فعالیت بیش از ۳۴۰ نفر از اعضای جوان هلال احمر در این طرح خبر داد و گفت: ۲۲ تیم ثابت و ۹۷ تیم سیار متشکل از اعضای جمعیت هلال احمر و نماینده دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت به مراکز اداری، تجاری و عمومی سرکشی کرده و روند بازرسی‌ها را برابر دستورالعمل به شبکه بهداشت و هلال احمر گزارش می‌دهند.

حرازی زاده افزود : بازدید، نظارت، آموزش و ارائه گزارش از بانک‌ها، فروشگاه ها، ادارات، میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کل فروشگاه‌های سطح شهر از جمله وظیفه اصلی ناظران سلامت است.

وی از ادامه این طرح تا ۲۹ اسفند خبر داد و گفت: آموزش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای شهروندان، توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب پذیر از کرونا از برنامه‌های دیگر این طرح است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..