۴۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی در یزد بهسازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد گفت: به نیت چهار هزار شهید استان دارالعباده یزد، ۴۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی بهسازی می‌شود.

حجت‌الله دهقانپور  با اشاره به اینکه ۲۸ درصد فضای آموزشی غیراستاندارد در سطح استان یزد وجود دارد اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد، چهار هزار مترمربع فضای آموزشی در سطح استان بهسازی و مرمت می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با قرارگاه پیشرفت و آبادانی، نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان اجرایی می‌شود، افزود: تاکنون هزار و ۸۰۰ متر مربع از مجموع ۴۰۰۰ مترمربع فضای آموزشی بهسازی شده است و این طرح تا اجلاسیه نهایی کنگره به پایان می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد با اشاره به اینکه بهسازی هرمتر مربع از فضای آموزشی استان نیازمند پنج میلیون تومان اعتبار است تصریح کرد: تاکنون چهار کلاس درس در شهرستان خاتم و مدرسه شهید محمدخانی در شهرستان یزد بهسازی شده است.

دهقانپور گفت: طرح بهسازی ۴۰۰۰ هزار متر مربع از فضای آموزشی استان یکی از طرح‌های چهل‌گانه کنگره ملی شهدای استان است که اجلاسیه نهایی آن اسفندماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..