مزایده ورزشگاه ابرکوه با فشار افکار عمومی متوقف شد

مزایده قطعاتی از اراضی ورزشگاه شهید پوراکبری شهرستان ابرکوه که طی فراخوانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام شده بود، با فشار افکار عمومی، مخالفت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه به دستور استاندار متوقف شد.

مزایده و فروش بخشی از زمین‌های ورزشگاه شهید پوراکبری، مطلبی بودکه در فضای مجازی شهرستان دست به دست شد و بسیاری از مردم، فعالین فرهنگی و ورزش، مراتب اعتراض خود را نسبت به این مسئله اعلام کرده و خواستار توقف چنین طرح‌هایی شدند.

مردم شهرستان ابرکوه با راه انداختن یک کمپین با هشتک «نه به فروش اموال مردم»، مطالبات خود را مطرح کرده و به صورت کاملا منطقی و قانونی از انتشار این مزایده اعلام نارضایتی کرده و خواستار همراهی مسئولان در لغو چنین طرح‌هایی شدند.

در نهایت نیز شهردار و اعضای شورای شهر ابرکوه با برگزاری جلسه فوق العاده با قاطعیت مواضع خود را نسبت به این مهم اعلام کرده و تصمیم برگزاری مزایده را تصمیمی غیرکارشناسانه عنوان کردند چرا که خشم شهروندان را برانگیخته است لذا باید فوراً متوقف شود.

شهردار و اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم از اخذ هرگونه تصمیم بدون در نظر گرفتن منافع و حقوق عامه مردم که نگرانی آحاد مردم را به دنبال خواهد داشت، ابراز گلاسه کردند.

بدین ترتیب «محمد کاظمی نسب» فرماندار ابرکوه با انتشار پیامی اعلام کرد مزایده قطعاتی از اراضی ورزشگاه شهید پوراکبری شهرستان ابرکوه به دستور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد متوقف شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..