برنامه‌ شهرداری یزد در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشمند در اولین سالگرد شهید سلیمانی در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، عباس ملازینلی در خصوص فضاسازی شهری به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در یزد، گفت: ما در طول سال فضاسازی شهری را برای مراسمات معمولی‌تر اجرایی کردیم و حتماً برای سالگرد شهید قاسم سلیمانی سعی خواهیم کرد که فضاسازی را به بهترین شکل ممکن و در شأن ایشان انجام دهیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما هماهنگی با سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرمان برای اختصاص جایگاه ویژه‌ای در ورودی شهر کرمان و در نزدیکی قبر مطهر شهید سلیمانی است و بتوانیم به نمایندگی از مردم شریف یزد یک برنامه درخور و شأن این شهید عزیز برگزار کنیم.

معاون شهردار یزد اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد هم به مناسبت میزبانی یزد از کنگره چهار هزار شهید استان و هم سالگرد شهید سلیمانی، مجموعه‌ای از باکس‌های نمایه‌ای را علاوه بر بیلبوردها، پل‌های عابر پیاده و استند‌های مختلف در سطح شهر تهیه کرده که چاپ آن بر عهده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خواهد بود.

ملازینلی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه دیگری را نیز برای سالگرد شهید سلیمانی در یزد طرح‌ریزی کرده‌ایم، ادامه داد: انیمیشن‌های متعدد، برنامه‌های اینستاگرامی و لایو و همچنین مسابقات متعدد را در سطح شهر خواهیم داشت و سعی‌مان این خواهد بود تا برنامه‌های فاخر و ارزشمندی را در نخستین سالگرد شهید قاسم سلیمانی در یزد برگزار کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..