امکان ثبت نام سجام در شیفت عصر دفاتر پیشخوان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با اخذ مجوز از ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، دفاتر پیشخوان استان برای ارائه خدمت احراز هویت سجام در شیفت عصر (ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰) صرفا با نوبت دهی اینترنتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل با اشاره به نظارت مستمر بر عملکرد دفاتر پیشخوان اظهار داشت: عدم توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عدم مدیریت صف در دفاتر، از مصادیق تخلف بوده و اعمال مقررات خواهد شد.

 

پاکدل با تأکید بر الزام دفاتر پیشخوان به ارائه خدمات نوبت دهی اینترنتی از تاریخ ۲۵ آذر ماه سال جاری افزود: امیدواریم با رعایت کامل پروتکل‌ها توسط دفاتر و استقبال مردم از خدمات سامانه نوبت دهی برخط دفاتر، شاهد استمرار خدمت رسانی دفاتر پیشخوان در کنار حفظ سلامت مردم باشیم.

 

وی با اشاره به وضعیت عالی شاخص‌های دسترسی و مهارت استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی فناوری اطلاعات در استان، از شهروندانی که امکان انجام فرآیند ثبت نام سجام از طریق رایانه شخصی و گوشی هوشمند را دارند، خواست جهت حفظ سلامت خود و سایرین، در حد امکان از مراجعه به دفاتر پیشخوان خودداری کنند.

 

براساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند از طریق وبسایت nobat.epishkhan.ir و یا دریافت نسخه اندروید، از خدمات سامانه نوبت دهی برخط دفاتر استفاده کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..