رکورد بارگیری در چادرملو شکسته شد؛

بارگیری بیش از ۱.۱ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن در چادرملو

مدیر مجتمع معدنی چادرملو از بارگیری بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن در چادرملو طی ماه گذشته خبر داد و گفت: رکورد بارگیری در چادرملو شکسته شد.

حمید جهانی  اظهار داشت: با هدف ایجاد توازن در افزایش تولید کنسانتره آهن و حمل آن به مقاصد داخلی کشور، با تلاش بی وقفه پرسنل و برنامه ریزی مدون، ظرفیت بارگیری و حمل کنسانتره سنگ آهن در مجتمع معدنی چادرملو رکود حمل و بارگیری با ثبت یک میلیون و ۱۰۳ هزار و۴۷۰ تن در آذر ماه گذشته، شکسته شد.

وی افزود: این اقدام در پی تاکیدات و توصیه های مدیرعامل شرکت به منظور عینیت بخشی به جهش تولید در سالی که با همین عنوان نامگذاری شده، در حالی محقق شد که مشکلات زیر ساختی در تامین کامیون‌های حمل و نقل جاده‌ای و واگن‌های ریلی وجود دارد.

جهانی عنوان کرد: با وجود فرسودگی لوکوموتیوها همچنین تعمیرات مکرر سیلوی بارگیری قدیمی، توانستیم با همکاری تمامی عوامل دخیل در این فرایند از جمله شرکت‌های پیمانکاری، علاوه بر دستیابی به رکوردهای بارگیری و حمل روزانه در دو نوبت به ویژه در ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل، بالاترین رکورد ماهیانه حمل و ارسال کنسانتره را در طول عمر مجتمع معدنی چادرملو به ثبت برسانیم.

وی همچنین بیان کرد: طی ۳۰ روز با استفاده از ۱۲ هزار و ۹۳۱ کامیون و بارگیری به وزن ۳۳۵ هزار و ۴۷۸ تن و ۹،۹۷۵ واگن به وزن ۷۶۷ هزار و ۹۹۲ تن در مجموع به میزان یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۴۷۰ تن کنسانتره سنگ آهن به مقاصد هدف در شرکت های فولاد سازی بزرگ کشور در خوزستان، اصفهان، خراسان و استان یزد حمل شود.

جهانی یادآور شد: بالاترین رکورد بارگیری و حمل در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ و در مدت زمان ۳۱ روز کاری به میزان یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۳ تن بوده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..