مشکلات معلمان خرید خدمت استان یزد با قید فوریت پیگیری می شود

استاندار یزد با اشاره به برنامه ها و اقدامات استان برای رفع مشکلات معلمین خرید خدمت گفت: مشکلات معلمان خرید خدمت استان یزد با قید فوریت پیگیری می شود.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد که با حضور اعضا و به منظور بررسی و رفع مشکلات معلمین خرید خدمت برگزار شد، با اشاره به تاخیر های پیش آمده در زمینه انعقاد قرارداد با معلمان خرید خدمت، گفت: یکی از علت های این تاخیر، وجود برخی مسائل قانونی است که مقرر شد این مشکل از طریق هماهنگی دستگاه های استان برطرف شود، تا هر چه سریع تر شاهد انعقاد قرارداد با معلمان خرید خدمت باشیم.
وی کسری اعتبار تخصیص یافته از سوی وزارت آموزش و پرورش را به عنوان یکی دیگر از موانع موجود بر سر راه انعقاد قرارداد با معلمان خرید خدمت ارزیابی و بر پیگیری آن تاکید کرد.
دکتر طالبی با اشاره به دغدغه های معلمان خرید خدمت در رابطه با نحوه استخدام و آینده شغلی آن ها، خاطرنشان کرد: در این زمینه علاوه بر رایزنی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مکاتبات لازم با شورای عالی انقلاب فرهنگی ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش نیز انجام خواهد شد.
استاندار اضافه کرد: آن دسته از مسائل قانونی موجود در زمینه انعقاد قرار داد با معلمان خرید خدمت، که دستگاه های استانی موظف به پیگیر آن هستند تا طی روزهای آینده نهایی شود.
وی همچنین بر پیگیری های ملی مربوط به کسری اعتبارات مربوط تاکید کرد.

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..