امام‌جمعه بخش مرکزی یزد تاکید کرد:

لزوم برگزاری جلسات خانگی قرآن در شرایط کرونایی

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات خانگی قرآن در شرایط کرونایی گفت: نگذاریم نور قرآن از خانه‌هایمان خارج شود.

به گزارش یزدی نیوز، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره هنر قرآنی دانش که در محل سالن همایش‌های شیخ مفید مدینه العلم کاظمیه یزد برگزار شد با تاکید بر اینکه مشکلات زندگی با قرآن کریم رفع می‌شود، اظهار داشت: بسیاری از مواردی را می‌شناسم که در زمینه‌های مختلف با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند ولی با انس گرفتن با قرآن کریم این چالش‌ها رفع شده است.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه قرآن کریم گره‌گشای بسیاری از مشکلات است، افزود: امروزه یک جریان دوگانه بر کشور ما به خیال برخی به وجود آمده که آیا می‌شود به دشمن اعتماد کرد یا خیر. در این خصوص در قرآن کریم اشاره شده که نمی‌شود به دشمن اعتماد کرد زیرا آنها می خواهند ما در سختی باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به تغییر سبک زندگی به‌واسطه شرایط کرونایی، جلسات قرآن جمعی برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: چندین ماه است که به خاطر شرایط کرونایی امکان برگزاری جلسات قرآنی به‌صورت جمعی وجود ندارد ولی می‌توان به شکل دیگر و به‌صورت خانگی جلسات قرآن را برگزار کنیم.

مدرسی بیان کرد: امروز بر ما لازم است تا جلسات خانگی قرآن کریم را حتی به‌صورت چهار یا پنج نفره برگزار کنیم و نگذاریم این نور از خانه‌هایمان رخت بربندد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد عنوان کرد: در بعضی از روایات آمده است که برای دفع و رفع بلا روزانه صد آیه قرآن کریم را تلاوت کنیم تا ان‌اشاالله این مشکلات هر چه سریع‌تر رفع شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..