اهدای ۳۵۰ نسخه کتاب جدید به دانشگاه یزد

معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری، تعداد ۳۵۰ نسخه کتاب از تازه‌های بازار نشر را به کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد اهدا کرد.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس مرکز اسناد، مدارک علمی و کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد گفت: اهدای این کتاب‌ها با هدف تقویت منابع کتابخانه‌ای دانشگاه و روز آمد کردن آن با بهره مندی از بازار جدید نشر و همچنین دسترسی استادان، دانشجویان و پژوهشگران به منابع جدید صورت گرفته است.

 

عباس عسکری ندوشن افزود: با اهدای این تعداد کتاب، تنها طی یک‌ماه گذشته هزار و ۱۵۰ نسخه کتاب جدید به کتابخانه دانشگاه افزوده شده و در مجموع از ابتدای سال تاکنون هزار و ۳۸۸ نسخه کتاب فارسی، ۱۸ نسخه کتاب لاتین و ۴۷۲ نسخه پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکترا به مجموعه کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و مدارک علمی دانشگاه اضافه شده است.

 

وی برگزاری ۴ کارگاه آموزشی، دسترسی به ۴۶ پایگاه مقالات، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های لاتین الکترونیک، دسترسی به پایگاه‌های نورمگز، سیویلیکا و مگیران برای دریافت مقالات فارسی، دریافت ۳۰۵۰ نسخه کتاب اهدایی و پذیرش عضویت سه هزار و ۶۰۰ دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، هیأت علمی و کارکنان را از دیگر اقدامات این مرکز در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..