رتبه برتر ورزش و جوانان استان در حوزه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان برای هفتمین سال پیاپی عنوان برتر کشور در حوزه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی را کسب کرد.

به گزارش یزدی نیوز، مسعود شریعتی اظهار داشت: در هشتمین هم اندیشی سالانه شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان کشور، استان‌های برتر، برگزیده و شایسته تقدیر حوزه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی از سوی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند که استان یزد موفق به کسب رتبه برتر شده است.

وی افزود: استان یزد به همراه استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس عنوان رتبه برتر، استان‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، تهران، قزوین، زنجان و گیلان عنوان استان برگزیده و استان‌های قم، گلستان، مازندران، البرز، همدان و خوزستان عنوان شایسته تقدیر را بدست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به امر پژوهش داشته ایم و جلسات شورای پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به صورت مستمر برگزار و سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی، توسعه کمی و کیفی پژوهش‌های کاربردی بهره گیری از ظرفیت‌های علمی استان در دستور کار بوده است.

شریعتی بیان داشت: تحقیق و پژوهش در حوزه ورزش و جوانان باید کاربردی شود تا توسعه در این بخش‌ها محقق شود و بتوان بر اساس دانسته‌ها و یافته‌های پژوهشی و مطالعاتی برنامه‌ها را به پیش برد و پاسخگوی جامعه ورزش و جوانان باشیم.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های اعضاء شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..