تامين مسكن زوج‌های جوان میبدی

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد: مسکن جوانان با نام شهید سلیمانی به همت اداره کل اوقاف و امور استان یزد در میبد ساخته می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، حجت‌الاسلام مجید کرمی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد در حال اجرای طرح مشارکتی با نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، اظهار داشت: این وقف مشارکتی در شهرستان میبد خواهد بود که برای حل مشکلات زوج‌های جوان برنامه‌ریزی‌شده است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: برای ساخت این مسکن، یک زمین وقفی را در نظر گرفتیم که با مشارکت مردم ساخته و به‌عنوان مسکن جوانان با هزینه بسیار پایین در اختیار زوج‌های جوان گذاشته می‌شود تا به مدت یک یا دو سال ابتدایی زندگی از آن استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که زوج‌های جوان در سال‌های ابتدایی زندگی با آن مواجه هستند با ساخت این مسکن جوانان در شهرستان میبد امیدواریم بتوانیم بخشی از چالش‌های آن‌ها را مرتفع سازیم.

کرمی گفت: طرح ساخت این مسکن از سمت اوقاف و امور خیریه استان یزد ارائه و با فرماندار شهرستان میبد نیز صحبت شده است که ان‌شاءالله با مشارکت مردم بتوانیم این طرح را به درستی و خوبی اجرایی کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..