مشکل کمک‌هزینه دارویی نیازمند با یاری خیران و هلال احمر یزد رفع شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از کمک ۱۵۰ میلیون تومانی داوطلبان و خیرین هلال احمر شهرستان یزد جهت هزینه دارویی بیماران و مددجویان خبر داد.

وهاب نخل‌بندیزدی اظهار داشت: مددجویان به علت‌های گوناگون به واحد داوطلبان هلال احمر مراجعه می‌کردند و پس از بررسی‌های لازم کمک هزینه دارویی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اعلام اینکه تاکنون در این مدت ۱۵۰ میلیون تومان توسط داوطلبان و خیرین جهت داروی مددجویان پرداخت شده است بیان کرد: خوشبختانه اعتماد خیرین به این جمعیت هلال احمر موجب شده تا کمک‌های شایان ذکری به بیماران نیازمند صورت گرفته و همکاری خوبی در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به نقش واسطه‌ای هلال احمر به عنوان پل ارتباطی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان جامعه افزود: خیرین همای سلامت، و افراد خیر بنامی با این جمعیت در زمینه رفع دغدغه‌های کمک هزینه دارویی مددجویان همکاری شایسته دارند که با هدف تسکین آلام بشری انجام و رضایت بر اعلام نام خود ندارند.

نخل‌بندیزدی با اشاره به رابطه اعضای جمعیت در بخش مددکاری با خیران برای انتقال مشکلات بیماران تصریح کرد: با این رابطه هزینه دارو و درمان بیماران تامین و مشکل نیازمندان رفع می‌شود که در برخی از مواقع سبب نجات جان یک فرد می‌شود و کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

وی گفت: بیماران شناسایی شده و تحت حمایت در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی و حمایتی نیز دریافت می‌کنند که این امر با رعایت کامل حفظ کرامت انسانی و بدور از هرگونه بزرگ نمایی انجام می‌شود

نخل‌بند گفت: جمعیت هلال احمر از هر نوع جذب کمک خرد و کلانی جهت موارد فوق استقبال نموده و از خیرین گرامی درخواست می‌کند تا با کمک‌های خود همچون گذشته یاری‌رسان این جمعیت باشند تا کمتر شاهد رنج و غم بیماری به علت ناتوانی در پرداخت هزینه‌های دارویی باشیم.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..