تقدیر استاندار یزد از نقش روحانیون استان در کنترل و کاهش بیماری کرونا

استاندار یزد با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از سوی روحانیون یزد عنوان کرد: در طول مبارزه با این بیماری شاهد همکاری موثر و فراتر از انتظار روحانیون برای مقابله با کرونا و نیز ساماندهی کمک‌های مردمی بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش یزدی نیوز دکتر طالبی در نشست مشترک با جمعی از روحانیون شاخص استان که با حضور مجازی آیت الله وافی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و به منظور بررسی و هم فکری در خصوص مسائل مربوط به بیماری کرونا در محل دفتر استاندار برگزار شد، عنوان کرد: همکاری روحانیون در همه زمینه های مرتبط با حوزه کرونا شایسته و فراتر از حد انتظار بوده است.
وی با اشاره به همراهی روحانیون و هیئت‌های مذهبی در ماه های محرم و صفر عنوان کرد: یزدی ها بالاترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌های کشور داشتند که در این زمینه نقش روحانیون و مسئولین هیات‌های مذهبی حائز اهمیت بود.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود و درباره نحوه تصویب مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا عنوان کرد: همواره مصوبات ستاد استانی با کسب نظر از دانشگاه علوم پزشکی بوده و همچنین تمامی پیشنهادات این مرجع تخصصی در ستاد به تصویب رسیده است.
استاندار با اشاره به دغدغه‌های روحانیون استان در زمینه حفظ سلامت مردم و توجه توأمان به سلامت معنوی جامعه، خاطرنشان کرد: این موضوع دغدغه همه اعضای ستاد استانی کرونا است و بر اساس نظرات کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی، پیشنهادات ارائه شده در جلسه مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار خواهد گرفت.
استاندار یزد در انتها با اشاره به کاهش بیش از هفتاد درصدی آمار بستری های کرونایی استان و موفقیت آمیز بودن محدودیت های اعمال شده، ابراز امیدواری کرد که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کنترل رفت‌وآمد های خانوادگی به ویژه طی یک هفته آینده، استان یزد وارد وضعیت زرد شود.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..